Римворлд мод на машины

RimWorld Resources

NinjaSiren August 15, 2019 Mods Leave a Comment

Library required!

The Vehicles Mod is a true implementation of vehicles into RimWorld! It implements a truck into the game where you can load passengers, as well as equipment for both crossing the map and for caravanning.

How does it work?

To acquire a vehicle you need to research Machining and Smithing and then you will be able to build the Vehicle Table. With it you can construct a box filled with vehicular pieces, and vehicle weapons.

To assemble the vehicle, instruct a pawn to follow the included manual in the box (right-click the box). Upon following guides 1-Z on your Ikea manual and throwing away the last 5 screws, your pawn will have successfully assembled a working scrap heap!

Upon assigning a driver, you must instruct the vehicle to draft itself for glorious duty. Just like any partially oiled machine, you’ll have to fill and power it with chemfuel!

You will need both a driver and a gunner to shoot from the vehicle. Only the burst cannon, and machine cannon fits on the APC, and Machine Gun fits only with the Truck and ATV. (visually buggy yet, but works)

Reloading/loading CE ammo to your vehicle weapon of choice is done by:

When doing a caravan with a vehicle, make sure you include one colonist outside the vehicle to not get the “Downed Colonist” feature/issue from the Vehicle Framework

You got 5 vehicles currently in the mod:

With 7 types of vehicular weapons:

And make sure you got a lot of Steel, Component, and Plasteel in your inventory to craft the vehicles and weapons.

Additional notes

The Vehicles Mod cannot be removed from a saved game. AI factions may be able to use vehicles in raids, caravans, and bases.

Installation:

Mod Load Order (follow this):

Updated to Beta 18 by TupiNUMBooR.

Combat Extended hotfix patch #2, and Weapons balancing patch by Hjkma/Taranchuk.

Источник

Yes, Vehicles

Мод Vehicles для Rimworld — добавляет средства передвижения, а именно механический транспорт. Для крафта нужно произвести исследования. Затем построить «Vecicle tables».

На данный момент мод реализует следующие транспортные средства:

Для работы нужен мод JecsTools

Спокойного сна.А я еще немного дополню.Например к возможному моду на интернет в Риме.Вот переписываешься ты с кем то,завел знакомства,флиртуешь-и тебе твой будущий избранник (ца) пишет,что на них будет совершенно нападение,требуется помощь срочная.Теперь у тебя появляется возможность выступить в роли союзника,отправить караван на помощь,спасти,получить уважение от поселение,даже возможно тут же руку и сердце и вернуться не в одиночку.А что если по переписке по факту на месте окажется не совсем ожидаемое? Дебаф на обманутые надежды или наоборот (может колонист переписывался все это время с лицом одного пола? или черты характера не те,что были озвучены?)Или в глобальных новостях,ты узнаешь о погоде,грозовом,кислотном фронте двигающимся в твою сторону и теперь знаешь точно до дня,когда ожидать чего то.Или поучаствовать в мировом конкурсе на лучшее поселение,наградой и с условиями в такой то срок построить то и то и это (уже разнообразие квестов).Квесты на приручение для коллекционеров определенных животных,рынок рабов,аукционы с редкими лотами.Требования рейдеров контрибуции с поселения,где чем выше уровень ненависти,тем сильнее размеры и в случаи отказа платить дань,волны нападения.Где по сети враги могли бы объединяться в союзы,альянсы и нападать общим составом.Короче,я за оживления мира) Что касаемо плагиата,не плагиата-опять не улавливаю полного сходства.Способности можно разнообразить до бесконечности.Я просто перечислил общее.Хорошо,как насчет мода по шпионажу? В котором шпион-диверсант может быть внедрен внутрь твоей колонии (закладка дистанционных мин (запуск при нападении),порча оборудования и защиты,стрельба в спину,попытка убийства наиболее ценного колониста,кража имущества,информация врагам о слабом месте в обороне и тд и тп) Причем игрок узнает о шпионе,только в момент преступления.В столе исследований сделать вкладку на меры противодействия и выявления подобного ассасина.

Обновите пожалуйста до B19

а будет на версию 1 или только на бетты?

github.com/NinjaSiren/Yes-Vehicles-finally — кое-как, но рабочая версия для 1.0, прошу добавить.

что с частями делать?Я их собираюа они их бесконечно собирают

github.com/NinjaSiren/Yes-Vehicles-finally/releases — вышла куча патчей, теперь вроде работает как полагается. Кроме того, поменялось описание, там вроде добавили всем фракциям машинки и пропатчили для совместимости с СЕ и модами от Polaris’a

Подскажите, пожалуйста, как чинить транспорт! На видео показано, что надо зайти во вкладку состояния(здоровья) и там выбрать операцию. Но у меня такого нет, можно только посмотреть, какие есть поломки

Что делать, если у меня колонисты просто не могут скрафтить ни какой транспорт из этого мода? Они просто начинают делать его заного? Менять расположение в списке модов пробовал, все равно не могут

Источник

Подпишитесь, чтобы загрузить
[DEAD] Yes, Vehicles

[V: 2.5]
—A true implementation of vehicles into RimWorld!—

REQUIRES JECSTOOLS TO WORK!

First off, a big thank you to Jecrell, without him none of you would have this!

This mod is a ‘simple’ implementation of a truck into our lovely rim world, you can load passengers, as well as equipment for both crossing the map and for caravanning.

To acquire a vehicle you need to research Machining and Smithing to acquire the Vehicle Table. Here you can construct a box filled with vehicular pieces.

To construct it, instruct a pawn to follow the included manual in the box. Upon following guides 1-Z on your ikea manual and throwing away the last 5 screws, your pawn will have succesfully assembled a working scrap heap!

Upon assigning a driver, you must instruct the vehicle to draft itself for glorious duty

*Just like any partially oiled machine, youll have to fill and power it with Chemfuel! (not included)*

If your goal is caravanning, load the occupants into the vehicles first, create the caravan and then undraft the vehicles.

Save Load Safe (but once you go vehicular, you cant turn back >:D )

No one else should show up on your door with any of this stuff (Honestly, untested. )

You need both a gunner and a driver to shoot.

Only the burst cannon fits on the APC

Make sure the steam version and the in game version numbers match up (V:2.1 currently)

Bugs will be plenty in this mod, but hopefully none that’ll break your game!

Источник

RimWorld → Файлы

RimWorld — научно-фантастический симулятор выживания на чужой планете с элементами стратегии в реальном времени и видом сверху. Под вашим. Подробнее

Автомобили RimWorld

Yes, Vehicles.
Чтобы приобрести транспортное средство, вам необходимо изучить «Обработка и кузнечное дело», чтобы получить таблицу транспортных средств. Здесь вы можете построить коробку, заполненную деталями транспорта. Чтобы построить его, проинструктируйте пешку следовать прилагаемому руководству в коробке. Следуя инструкциям 1-Z в вашем руководстве ikea и выбрасывая последние 5 винтов, ваша пешка успешно соберет рабочую кучу металлолома! Назначив водителя, вы должны проинструктировать транспортное средство, чтобы оно само тянуло себя к славной работе.

0 не понравилось 1 понравилось

Если вы хотите облегчить прохождение RimWorld, то можете воспользоваться нашим файловым архивом. Здесь собраны только проверенные и работоспособные файлы для игр, которые можно скачать бесплатно.

При скачивании файлов нужно обратить внимание на версию игры, для которой он предназначен. Трейнеры для игр, например, не всегда совместимы со всеми версиями игры, так как разработчики, выпуская обновления, могут менять архитектуру игры и принципы работы тех или иных ее механик. Обычно версия, с которой совместим файл, указывается прямо в его названии.

Источник

Римворлд мод на машины

Mod originally by Cupro, updated to B19 1.0 by dninemfive with permission.

This mod adds new objects and activities that br.

A set of tools to make your life on the Rim a bit easier.
Easily forbid and unforbid items, select similar things, have things hauled urgently and affect the entire map with powerful new tool extensions.

Allow Tool can be safely added to existing games.

Adds animal-related quality-of-life enhanсements.

This will add back in the rearmable deadfall traps that were removed a few versions back.

I was watching a let’s play of a tribal ice-sheet challenge from b18 that relied so heavily on the traps that it made me realize that traps used to be way more use.

Blueprints allow the quick construction of repetitive rooms/areas.

[img]https://banners.karel-kroeze.nl/title/Features.png[/img]Create blueprint
Use the ‘Create’ designator to drag over an area with existing constructions. Floors, walls and furnitu.

You want more zoom and different paning? This little mod enhances the in-game camera so you can zoom in much more than usual. Perfect for this one great screenshot or for showing your viewers all the details while streaming.

Do your colonists really just need a home away from home: like that time the trade caravan got ambushed by a surprisingly useful pirate/ tribute/ organ holder/ future.

I DID NOT MAKE THIS MOD: All credit goes to Nandonalt.
**Updated for Rimworld 1.1**

Colony Leadership Mod! Elect specialized le.

Direct download from GitHub [github.com] (source [github.com] )

If you think its stupid that pawns in a rimworld cares about if they are wear cloths from dead persons and are tired of knocking out instead of killing your prey to gain wearable apparel, THIS is the mod for you!

It removes the big «T» on apparel if you.

Door expansion pack for RimWorld. Adds new types and sizes of doors.

Adds new list boxes for recipe bills, health bills, plant selection, architect menu, research menu, and a quick select menu for designators, making it easier to find things when lots of mods are running.

New Mint wheel, a floating designator sele.

Adds a minimap, with some options, doesn’t hurt fps, ping tool for multiplayer.

Click the minimap button in the bottom right control gorup, or set a keybind to open

Set of accessories with abilities and stat boosts. Multiplayer ready

Medkit accessory with buttons allowing the colonist to bandage their own wounds or others on the spot.

Repair kit accessory which allows constructors to salvage broken components wh.

Источник

Оцените статью
Добавить комментарий